Harmonogram

Harmonogram dla szkół podstawowych

zgłoszenia telefoniczne: (82) 562-24-85

Przed zgłoszeniem swojego udziału, prosimy zapoznać się z Regulaminem uczestnictwa szkół podstawowych 
w 24. edycji Giełdy Szkół - EDUwybory 2020, dostępnym poniżej.

(Jednocześnie przypominamy, że prawidłowe zgłoszenie powinno zawierać
nazwę szkoły oraz klasy, liczbę uczniów danej klasy, biorących udział w Giełdzie Szkół, 
nazwisko i imię opiekuna grupy oraz nr telefonu do kontaktu z opiekunem klasy.)



Regulamin uczestnictwa szkół podstawowych 
w 24. edycji Giełdy Szkół - EDUwybory 2020
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa warunki uczestnictwa szkół podstawowych w 24. edycji Giełdy Szkół – EDUwybory 2020.
2. Organizatorami Giełdy Szkół – EDUwybory 2020 są Biblioteka Pedagogiczna w Chełmie oraz Departament Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Chełm, zwani dalej Organizatorem.
3. Termin realizacji imprezy: 10-12 marca 2020 r. godz. 8.30-14.00.
4. Miejsce realizacji: MOSiR (hol główny), ul. Graniczna 2A
5. Uczestnictwo w Giełdzie Szkół - EDUwybory 2020 jest bezpłatne.
6. Szkoły podstawowe, zwane dalej Szkołą lub Uczestnikiem, biorą udział w Giełdzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia uczestnictwa w imprezie. Zgłoszenia można dokonać dzwoniąc pod numery wskazane na blogu imprezy w zakładce Harmonogram.
7. Zgłoszenie uczestnictwa, o którym mowa w ust. 6  jest równoznaczne ze zobowiązaniem się do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz przepisów porządkowych i regulaminu obiektu, obowiązujących w miejscu odbywania się imprezy. 
8. Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie zgłoszenia uczestnictwa jest Biblioteka Pedagogiczna w Chełmie (więcej informacji https://bpchelm.pl/index.php/rodo).
9. Organizator zastrzega sobie prawo do wykonywania i publikacji zdjęć z przebiegu akcji na stronie WWW  oraz portalach społecznościowych Biblioteki Pedagogicznej w Chełmie.

II. Cel akcji
1. Celem Giełdy Szkół – EDUwybory 2020 jest udzielenie uczniom kończącym szkoły podstawowe wsparcia w wyborze dalszej drogi kształcenia poprzez:
1)      zapoznanie z ofertą edukacyjną szkół ponadpodstawowych,
2)      konsultacje z psychologami z poradni psychologiczno-pedagogicznych,
3)      konsultacje z doradcami zawodowymi z OHP i PUP.

III. Przepisy porządkowe i organizacyjne
1. Obowiązkiem grupy w dniu przybycia jest zgłoszenie się do stoiska Organizatora w celu potwierdzenia obecności.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne wypadki lub uszkodzenia ciała oraz straty, kradzieże lub szkody w mieniu uczestników, powstałe z jakiejkolwiek przyczyny. Za wszelkie szkody powstałe z winy uczniów odwiedzających odpowiada opiekun grupy i dyrektor szkoły.
3. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni, ani za rzeczy pozostawione bez dozoru.
4. Organizator przewiduje 30-minutową przerwę w godz. 11.00-11.30.
5. Organizator nie zapewnia uczestnikom wyżywienia ani napojów (na terenie hali MOSiR działa restauracja).
6. Zabronione jest wnoszenie materiałów oraz przedmiotów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu osób przebywających na terenie hali MOSiR.
7. Uczestnik zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Organizatora o dostrzeżonych zagrożeniach, wypadkach lub szkodach powstałych podczas wydarzenia.
8. W przypadku zaistnienia sytuacji wymagającej pierwszej pomocy przedmedycznej należy zgłosić ten fakt Organizatorowi lub bezpośrednio przedstawicielom Medycznego Studium Zawodowego w Chełmie.